Luktar Herre

Skulle duchsa och hotta upp mig lite. Kommer till rakning och vad händer då? Ingen rakgele kvar!
Så nu sitter jag och luktar herre här framför datorn. Duschade även så länge att varmvattnet tog slut, tur att man bara hade ett ben att skölja av då.

Jo, min jävla bil. Jag var ju så smidig på verkstaden att jag sa att bilen behövde först vara färdig på torsdag, trots att de lovat tills i dag. Och gissa om de hört av sig? Neeee... Tycker det är lite dåligt. Jag menade ju bara att bilen kunde vara kvar längre om det dök upp något, inte att de kunde söla på hur de ville.
Ringde i alla fall dit för 10-15 min och de skulle ringa upp. Men det kommer inget samtal.
Antar att bilen icket är färdig. Och i morgon skulle jag behövt börja packa inför min "mini semester" i Lapplandet.

Jaja, jag är i alla fall fräsch, det är ju alltid något.

Och en annan sak. Nu är Ettore min, bara min! Annonsen kommer att tas bort i dag. Tjohooo bara!
Och jag har ringt SKK om Maffia HD och AD röntgen. I morgon eller på fredag får jag veta... Jag kommer inte kunna sova nu då på 2 nätter bara för det.

Ihhhhhhhh!

Kommentarer
Postat av: Emily

Grattis Gumman, måste kännas underbart med Ettore ;) Så glad för din skull! :D

Håller alla tummar och tår för Maffias skull!

nyper så hårt att dem blir blåa

Rynkade lite på näsan över vad du skrev i mailet. Det finns SÅÅ mycket bättre kvalité hemma hos dig ;) Tror mer på en import i sådant fall :P

Massa Kramar

2009-06-24 @ 19:56:08
URL: http://karmanjaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0