Lovade bilder på väggarna

Nu är lillasyster och snitslar upp ett spår i skogen, jag och Moyo ska gå det sen.
Under tiden kan jag visa de snygga tapeterna som döljde sig under den ännu snyggare panelen.
Golvet är också rätt snyggt...

Först ser det ut så här när man river bort panelen.


Där under döljer sig dessa snyggingar.


Som helt går i ton med den snygga golvmattan.


Skräpet på golvet bjuder jag på, som sagt håller vi på att renovera...
Detta rum ska alltså bli hundarnas egna rum. Det kommer bli SÅ bra när det är färdigt. Förhoppningsvis kan vi göra en massa denna sommar med rummet, kanske till och med färdigt.

Nu ska jag gå och byta om för en tur i skogen med Moyo. Sen ska vi lägga blodspår för Hima och Maffia.

HAJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Galet så duktig du är bruden! ;) impad

Tapeten var verkligen i harmoni med golvmattan :S

Längtar tills nästa helg när det bara är du och jag! :D

XOXO

2009-06-18 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0