Jäkla väder!

VART är sommaren??? Varför varför varför envisas man med att bo här uppe i ingenstans?
Det är mitten på juni och inte ens riktig sommar än.
Jag vill gå ut med mina hundar, men regnet bara öser ner. Och det uppskattas inte av mina hundar, eller åtminstone inte av de flesta. De finns de som inte bryr sig.

Ringde just J och sa med min gnälligaste röst att jag behöver nya regnkläder. Och givetvis kommer min önskan att uppfyllas, jag får köpa dem i morgon när det bär av till staden för röntgen av Maffia. Sen ska de också hinnas handlas, kika förbi E och då köpa regnkläder. Ja, det blir en busy dag i morgon med andra ord.

Nu ska jag försöka få mina mesproppar till hundar att våga sig ut i regnet för att pissa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0