Hemma ensam

Det har liksom varit helgen för mig. Eller inte helt ensam. I går åkte J med Dívka till hans föräldrar.
Så kom A och Maffia hit för promenad. Sen var A kvar här till sena kvällen. Det var trevligt.

I dag är J och kör cross. Så nu är jag helt ensam, med 3 hundar hemma. Ice följde med J.

Jag hade en sån grym huvudvärk i går. Inget att ta mot det och det var en plåga att försöka somna.
Kanske man ska bli sjuk mitt i sommaren? Eller sommar och sommar... +8 grader är inte mycket till sommar.

Annars händer inte så mycket. Vi laddar inför nästa helg, J håller på att peppa upp sig och hundarna. :-D
Han är gullig han i bland.
Som i morse när jag fick pussar på rumpan innan han for...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Antar att ni ska till vännäs?? Då syns vi där :)

Men inga pussar på rumpan där hoppas jag ;)

2009-06-07 @ 21:47:54
URL: http://annelihaggbom.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0