Fyrtioelfte inlägget i dag.

Men nu är det slut med det.
Nu ska jag verkligen sova, för vem kommer terrorisera mig i morgon på morgonen? Jo, lilla bäbisen.

E gav mig mycket att fundera på, så mycket att jag var tvungen att maila J. Wohahahaha! Ofta man mailar den som bor i samma hus som en?!? Men sånt gör jag, för sån är jag.
Jag har till och med skrivit sådant som OBS LÄS ALLT (givetvis med stora bokstäver)... Visst låter det vääääldigt viktigt?

Han kommer ju få ett spel när han läser allt efter OBS LÄS ALLT. Men jag har i alla fall skrivit älskling och Jag älskar dig. Det borde ju väga upp för allt annat, inte sant?

Och Kära E, vart tog du vägen? Bara loggade ut och sen försvann... Så kan man inte göra *Ajabaja*
Nu ska Tina sova. Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0