Börjar riva väggar

Eller rättare sagt riva ner panelväggar. Men shit vilken snygg tapet som döljer sig där under! Den första någonsin insatt i huset, direkt på spånskivan. Måste fota den så ni får se. Och så det matchande golvet i orange. Det ÄR snyggt det.

Och så har vi rensat ut garderoberna och skruvat isär dem och det blev ju  
S T O R T här bak, eller större.
Nu har jag stuvat in allt i de andra garderoberna, snacka om fullt. Gahhh, längtar tills det blir dags att göra ny hall, så man får plats med grejerna någonstans.

Sen begav jag, Moyo och Hima oss till Brukshundsklubben.
Moyo han lekte hård som vanligt och spände sig och frustade och sysslade på.
Och han hade nämligen fått en åkomma... Rädsla för agilityhinder. Eller i alla fall de som var där. Ja, fy vad hemska de var. Fick slita över han i kopplet några gånger innan han liksom insåg att det inte var något annolunda med dessa och då gick det av bara farten, tunnlar och allt.
Hima hon var där för att lukta i gräsmattan, vara jättelycklig och stirra på allt annat runt i kring. Men trägen vinner och till slut så kunde även hon gå fot, inkallning och hålla huvudet en bit ovanför marken.

Ja, vilket gäng man har!

Såg "So You Think You Can Dance" i kväll, kul att det börjat. Så då har man något att kika på ett tag framöver.

Nu ska jag låta datorn scanna färdigt efter virus och sedan ska jag sova. I morgon blir det väggrivning, sleepover för min syster här och förhoppningsvis lite spårning i skog och mark.

SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0