17.21. Uppdatering för fjärde gången

* Byta nerlortade sängkläder (av hundarna då, jag lortar minsann inte)

* Hänga upp lamellgardin i sovrummet

* Och hissgardin i samma rum

* Uppta min städning som blev avbruten för 2 dagar sen (Snabb man är)
* Gå och posta ett brev (fast jag missade givetvis tiden)

* Promenad med A och Maffia
* Se till att hundarna får någon sysselsättning One down, three to go! Dívka följde med och posta brev med fin utsikt.
De övriga har varit och badat med mig. Ett konstaterande: Boxrar kan fan i mig inte simma, ser ut som drunkningsoffer hela bunten.


* Hänga vid brevlådan och vänta på posten POOOST!

* Hänga vid hotmailen för att få mail
Massa mail, men tyvärr inte de jag väntar på, de kanske dyker upp i kväll?
* Packa inför min tripp
* Bada Hima
Hima har badat i sjö? Duger det? Nja...
* Packa bilen full med hundgrejer
* Ringa storasyster och lillasyster. Passade även på att ringa mamsegullan


Önskar ni kunde höra vilken skön musik jag lyssnar till under tiden... Hahaha.
Och så till min glädje har det börjat blomma under björken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0