06.38... Jag sover inte

Jag låg i sängen. Mös. Hade 3 hundar i den + karl. Funderade. Och insåg att det inte ens var lönt att sova. Fåglarna kvittrade så störigt och solen var uppe.
Hundarna tycker jag är svindryg som sitter här, när de ska sova. Så det fortsätter de med.

Jag har inte legat på latsidan, betalat in 2 hela räkningar har jag gjort och ätit frukost. Vad jag åt får ni inte ens veta, för det är så sjukt. I N G E N skulle äta det till frukost.

Så nu gäller det att hålla sig sysselsatt.
* Hänga upp lamellgardin i sovrummet
* Och hissgardin i samma rum
* Byta nerlortade sängkläder (av hundarna då, jag lortar minsann inte)
* Uppta min städning som blev avbruten för 2 dagar sen (Snabb man är)
* Gå och posta ett brev
* Promenad med A och Maffia
* Se till att hundarna får någon sysselsättning
* Hänga vid brevlådan och vänta på posten
* Hänga vid hotmailen för att få mail
* Packa inför min tripp
* Bada Hima
* Packa bilen full med hundgrejer
* Ringa storasyster och lillasyster

Jag har ju att göra ett tag framöver inser jag... Kanske bäst att starta redan nu.

Jo föresten så bor man på ett ganska vackert ställe när allt kommer omkring. Vid 03 tiden smög jag ut i bara trollingarna och fotade. Lite kallt var det, men det såg bara så härligt nu.

Njuuuut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0