WIIIHOOO!

JAG HAR FÅTT SOVA!!! Helt ofattbart... Vaknade 08.40 och var P I G G.
Men min mage verkar inte tycka hostmedicinen är så great. Kräktes i går natt, fast de var vanliga biverkningar 1/100 kunde uppleva kräkningar och illamående och jag är tydligen 1/100.

Mycket kräk-prat från min sida på senaste *S*

Och så tog jag antibiotikan i dag till frukost. Blev så trött. Så när J for ut med hundarna en timme så lovade jag att göra mig klar för en sväng på marknaden. Jag tog i stället Dívka och somnade i sängen. Vaknade efter en timma och hade till å med lyckas drömma (om hundar så klart).

Som vanligt när vi shoppar, denna gång då på en marknad, är de enda som får något i detta hus våra hundar, så det blev en bättre spårlina, en spårsele, ett snyggt stryp, ett citykoppel och ett retriverkoppel. Jag har lust att köpa ett retriverkoppel till dem alla i fina färger, men i dag blev det ett svart. Allt detta för 400:- riksdaler, billigt tycker jag.

Nu klipper J gräsmattan och jag ska gå och laga mat.
Nu ska Lillan inte få sova i sängen längre, det håller inte. Hon tar sig alla friheter i världen, hoppar upp i soffan för att vila, sover i sängen. De andra hundarna tittar på henne som hon vore galen. Hur vågar hon?

Blev även bjuden på party i dag, känns ju jätteroligt när man inte får dricka, men snäll som jag är erbjöd jag J att kunna köra han i alla fall. Men vi får se, det blir nog i slutändan en kväll hemma i soffan.

EDIT: Nej, jag fick två på sockar för att kunna ha när vi ska ut och gå vandringsstig när jag blir frisk. Snygga gröna blev det.

Kommentarer
Postat av: Emily

Gumman, du är inte bara 1/100 - Du är en på MILJONEN!

KÄRLEK

2009-07-12 @ 22:55:10
URL: http://karmanjaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0