Welcome to the HELLHOLE!



Det är alltid lika kul att bo i ett snyggt hus.


Och den snygga tapten är ett minne blott. Och se, där står stolen man vanligtvis sitter i framför datorn, men på något sätt så flyttar sig alltid en fotölj framför datorn. Behöver vi ens undra vem det är som jämt flyttar fram den dit?

Jo, men J är ju bara för rolig. I går när vi låg i sängen så ville jag prata lite. Då upptäcker J att jag har på trosor.

J:
Åh, du har ju på dig såna där MAMMALUCKER.
Jag: Eh? Mamelucker tror jag bestämt det heter.
J: Det gör det inte alls, det heter mammalucker, men du uttalar det fel.
(J uttalar mammalucker på rätt sätt så jag ska förstå).
Jag: Jasså det gör jag? Ska vi googla i morgon och se vem som har rätt?
J: Det har jag.
Jag: Vi lär väl se.

Så nu, googla på mamelucker eller mammalucker och se vem som hade rätt.

Sen skulle jag leka att jag somnat, så jag låtsas snarka. Som J gör. Han snarkar på utandningen, väldigt störigt.
Sen säger J:
Lyssna. Du snarkar som Moyo.

Moyo snarkar som en förkyld lungpatient.
Och appropå förkyld så kom jag då i håg vad lillasyster sa om E. Hur hon snarkat med ett litet pipande ljud på varje utandning när hon var förkyld.
Så jag skulle härma det åt J. Efter varje gång så skrattade jag, för jag var så rolig.
Då säger J:
Jag antar att hon skrattade efter varje gång också.

Partypooper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0