Vilken begravning får man?

Michael Jacksons minnesstund.
Jag stör mig på kommentatorerna att de hela tiden säger att det som de nu säger på minnesstunden borde Michael fått höra när han levde.
Och visst är det så, så är det alltid. Lätt att vara efterklok. Allt man borde ha gjort, allt man borde ha sagt.
Det vet jag om någon.
Men det är nästan så man lever som att alla är odödliga, man säger inte alltid det som man borde säga. Och ibland rycks någon bort helt oförberett och då står man där och tänker på allt man inte hann säga.
Men jag tror att de hör oss, de som vi aldrig hann säga allt åt, bara man känner det i sitt hjärta.

Och när jag ser allt detta på TV så börjar jag tänka på vad jag skulle vilja ha för musik på min egen begravning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0