Spya som luktar mint

När man hostan så man kräks när man ligger och slumrar på soffan. Nice! Luktade mint gjorde det också, för jag hade ätit 4 bitar mintchoklad.
Sen hostade jag så jag kräktes i diskhoet, det var inte lika kul.

Jag antar att jag måste söka läkare i morgon. Har även ont bak på ryggen och är lur på att jag dragit på mig en lunginflammation. Iiiihhh... Har icket tid för sådant. J verkar dock vara på bättrings vägen, han sover inte hela dagarna i alla fall. Men han är lack på mig för att jag föst somnar vig 7 tiden på morgonen och sover tills förmiddagen. Men räknat i timmar kanske jag sover 4-5 timmar som max. Kroppen börjar bli rätt slut nu.

Sen har jag massa spännade framför mig att se framemot och hoppas på! Synd bara att jag har världens sämsta tålamod när det gäller att vänta, jag vill att saker ska ske NU och veta NU. Snart kommer ju Eto, my man.

Måste i säng nu, för annars hinner jag aldrig ringa VC.

Sleep Tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0