Skräp!

Jag törs inte gå och lägga mig. Normalt? Inte särskilt. Men jag vet att jag ändå inte kommer att kunna sova.

Så nu har jag gått igenom en massa hundstamtavlor, värsta genomgången, och blivit både glad och pyttelite oroad.

Sen har jag kollat in på Linda Rosings blogg av någon anledning, hittade även en blogg som ett gäng killar skriver och så fick man skratta lite för sig själv i sin misär.

Jag önskar så innerligt att jag vaknar frisk i morgon så jag kan ta på mig mina nya hurtiga skor som J köpt åt mig och powerwalka med mina hundar! Jo, sen fick jag ju 2 par skor till av honom. Har han vunnit på lotteri utan att säga något till mig?
Lika bra hade de varit, för köpdjävulen hade ju farit i mig fortare än fan.
Eller så är det bra att resa bort en vecka från han lite nu och då :-D

Fast jag tycker lite synd om honom just nu... Han är verkligen sjuk, men man ska inte ömka, då kanske han tror att han är på väg att dö.

Nu ska jag skriva ett nytt inlägg där jag ska sätta in bilder på min söta lillasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0