SÅ jävla less!

Just nu är jag bara så jävla less på alla människor som bara klagar. ÅHHHHHH!
Fattar de inte att vi har ett eget liv och inte lever framför den där jävla symaskinen!

Nej, förlåt. Ursh, inte bra att få såna här hysteriska utbrott. Men ibland så känner jag bara så här.
Fast jag skulle aldrig säga det till dem. Men man kan väl få skrika på sin egen blogg en stund?

Försökte se på So You Think You Can Dance, men stördes som sagt för att jag kollade mailen.
Fast jag hade lite glädjande besked också. Ettore kommer att komma till Österrike 20.7, det är klart nu.
Och direkt när hon såg hans papper nere i Spanien skulle hon sms:a hans resultat på rabiesblodtestet.
Vid Gudarna, hoppas det är ok! Orkar inte med några mer melt-downs på ett tag nu.
VI HAR FAKTISKT SEMESTER.

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Emily

Håller alla tummar, tår och tassar för att allting ska gå vägen! Snart är han äntligen hos er! :)

XOXO

2009-07-16 @ 00:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0