Ombesiktning

I morgon, mellan kl 07.00-14.00 kommer jag befinna mig där för att kunna trycka mig i mellan och få min bil kollad.
jävla booooring. Jag försöker, med betoning på försöker, få med mig J. Men han ska låtsas vägra. Jag lovar att i morgon sitter han i bilen och muttrar medans jag glad i hågen kör till bilbesiktningen.

Det är ju nämligen så att gubben som besiktade min bil drog sönder sprinten i min dragkrok för att han drog åt fel håll, konstaterat av de som lagade och fixade på min bil. Och givetvis tyckte de att vi skulle be bilbesiktningen stå för den kostnaden. Och ja, jag känner mig alldeles för feg för att säga det.
Fast de får ju gärna betala det åt mig. Utan att jag behöver säga något.

Nu har Dolores kommit hem, Maffiabossen har åkt till A och livet rullar då på i en ruskig fart.

Jag har i går hunnit vara chaufför och nykter på tillställning, vilket jag inte ska göra, för jag blir så jävla less på alla onyktra människor.

Nu ska jag gå och äta något, då middag aldrig fanns på menyn i dag, dvs det fanns inte utrymme i mitt liv att äta i dag.

Lots Of Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0