Min systers konfirmation


Eftersom min kamera är värdelös direkt det blir lite mörkt, så får ni leva med att bilderna är det.
Kommer ihåg min egen konfa för typ så där 200 år sedan (Nej, men 14 år sedan). Den här var så mycket häftigare!
De sjöng R.Kelly och spelade Michael Jacksons Billie Jean när de gick ut. På min var det minnsann bara kristna sånger och J sa att de hade något typ förhör på sitt. Iiiihhhh... Bättre förr? Knappast.

A får välsignelsen


Grym dräkt Prästen!


Ut till tonerna av Billie Jean


De är så söta!


A fick posera på kyrkogården



A och prästen


Låg sedan på golvet hemma hos mamma och fotade henne när hon visade upp sina nya stylish kläder


Syrrans stylish hund med pisskydd på


A avslutade konfadagen med att pilla på sina fötter


Så var det med den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0