Min Sköna Lillasyster

Min lillasyster har ju varit med mig hela veckan uppe i Norrbotten.
Hon har bjudit på de bästa uttalanden man kan tänka sig.

Jag: A, vet du om pappa har en nagelsax?
A: Nej, han har bara en sån där klotång."
Hahaha, hon är king!

A: Kan Maffia jaga älg?
Jag: Det kan hon säkert, men hon skulle nog inte vara så bra på det. Gå för nära och bli sparkad.
A: Ja, sen kan hon nog inte skälla, du vet, sånt där stillestånd.

Ja, annars heter det ju ståndskall.

A: Jag har en finne på bröstvårtan.
Jag: Nej, det är det nog inte, det är säkert sån som man brukar ha på dem.
A: Men jag har ju tryck ut sånt där vitt. Det är en polmask.
Jag: Haha!
A: Vad?
Jag: Inte heter det polmask
A: Vad heter det då?
Jag: Pormask.

På väg till hundutställningen i Piteå sitter A och kollar i PM:et.
A: Det finns tältområden runt utställningsringarna.
Jag: Ja?
A: Vem fan vill tälta där?
Jag: Haha, det är för utställningstälten.

Så med andra ord, så får man skratta mycket när man har med sig sin lillasyster.

Piteå utställningen blev det samma resultat som i Gällivare. 1:a på båda hundarna och HP på Hima.

Jag har en del mysiga bilder från tiden där uppe. De kommer jag sätta ut senare.

Kiss Kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0