Lunginflammation

I morse ringde Vårdcentralen till mig. Jag vägrade ta luren av J och han fick fixa en tid till mig.
Inget för högt CRP hade jag, men en vilopuls på 95-100. Läckert.
Läkaren lyssnade på mina lungor och visst, jag hade lunginflammation på vänster sida.

Kul för kärringen på sjukvårdsupplysningen som jag ringde i går. Hon sa att det definitivt inte var det eftersom jag inte hade hostat en gång under vårt samtal, what?!? Är det så man avgör om man har det eller inte?
Så nu har jag fått Doxyferm och Cocillana. Gissa om jag är nöjd över hostmedicinen? Ä N T L I G E N ska jag få sova!!!
Ska ta en hutt efter middagen och lägga mig på soffan och SOVA en timme eller två.

Lots of Hugs

Kommentarer
Postat av: Emily

Ælskade, hoppas du får sova ordentligt nu!

Massa krya-på-dig kramar!

Ses till veckan, saknar er alla!



XOXO

2009-07-11 @ 12:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0