Jävla BlondinBella!

Ja, jag läste en mkt trevlig blogg och denna länkade till ett inlägg som BlondinBella gjort. Så jag ville se vad det var som denna människa skrivit.
Och vad hände då?!? OCH VAD HÄNDE DÅ?!?
Jo, datorn hängde sig och jag fick avsluta hela skiten. Så BlondinBella, det är något fel på din jävla blogg.
Första och sista gången jag går in där.

Nu är colan slut, och jag fick en rolig idé från denna blogg jag var på, alltså den bra bloggen.
Hoho, J kommer att få sin livs överraskning när han slår igång datorn i morgon.
Eller så lägger jag bara BlondinBellas blogg som startsida så kommer han inte ut på internet alls i morgon.

Nu måste jag gå och sova. Det kan ju vara lönt att göra det också.
P.s Fortfarande inget SMS, har någon glömt mig?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0