Jag får inte sova

Jag blir GAAAAALEN! Jag får inte sova... Blir tokig, är helt darrig av matthet.
Somnade någongång vid 06.30 i morse efter att ha hostat en hel natt. Det verkar vara samma helvete i natt. Har legat i sängen X antal timmar, tills jag gav upp. Det är inte lönt.
Det är så typiskt, varje gång jag blir det minsta förkyld så får jag den värsta hostan. Och alltid hosta som håller en vaken om nätterna.

Men nu ska jag ge det ett försök igen... För jag är så in i döden trött. Har bullat upp kuddar under hela bäddmadrassen så jag i princip sitter och sover, men det hjälper inte.

Jag får leva med att hosta tills jag spyr och kissar ner mig...

Natti Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0