Glädjande besked!

Min bil gick igenom besiktningen. Nice.
Ringde E för lite quality time med henne, och givetvis var jag nyfiken hur hon haft det.
Men innan jag pratade med henne smsade jag storasyster och frågade om hon ville ha middagsdejt med mig.
Vi gick på Pipes, åt och drack för endast 290:- tillsammans, det är riktigt fina fisken det.
Tillbaka till E där hon så frikostigt bjöd på det ena och det andra, och givetvis sig själv också. Jag tycker SÅ mycket om henne, hon är bara bäst.

Men det bästa av allt har ändå J gjort i dag. Dammsugit, skurat och tvättat. Guuuud, så underbart det kändes att komma hem till. Nu ska jag mysa med honom lite ett tag innan jag ska sova. I morgon är det utgång som gäller och före det ska jag hinna med hundarna, tänkte spåra lite.

Hajdå rå!

Kommentarer
Postat av: Emily

Älskade du, det var så himla trevligt!

Imorgon är GIRLS NIGHT OUT! Count on that! ;)

XOXO Baby!

2009-07-14 @ 02:36:39
URL: http://karmanjaka.blogg.se/
Postat av: sara

HAHA. jag är tragiskt nog in typ varje dag & läser hennes blogg. hade dock missat de inlägget. de är ju hel festligt ;)



jag ska krama om honom från dej, han skickar säkert en tillbaka också :)

2009-07-14 @ 20:04:44
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0