Fortfarande upprörd

och då kan jag inte sova. Jag skulle kunna skriva en massa dåliga saker just nu, men jag tänker vara lite som Moder Teresa (läs förra inlägget med Moder Teresas visa ord).

Kan berätta något alldagligt i stället.
Vi var på brukshundsklubben och tränade i dag. Hima har verkligen koncentrationssvårigheter. Och myror i brallan.

Moyo är ganska så cool, men glömmer bort att koncentrera sig om något annat roligt verkar ske på något annat ställe. Då kommer hans lilla Alfons Åberg fram och han ska bara... titta lite.

Ice sysslade mest med att jaga flugor. Jag fick skratta flera gånger åt J´s försök till slalom med henne, hon var fullt upptagen att snabbt stirra sig på rumpan och försöka fånga insekter. J tycker dock inte att det var lika roligt.

Annars har inte så mycket hänt i dag och i morgon lär det väl heller inte hända destomer. Jag har missat min powerwalk i dag, men efter att ha sprungit runt  på agilitybanan några varv så väger väl det upp lite grann.

Nu ska jag gå och krypa ner under täcket med J.
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0