Ett chockerande mail

Ja, vilket mail jag hade i inkorgen när jag kom hem efter att ha hälsat på min syster som är på besök.
Jag blev bara SÅ HIMLA ledsen och besviken och sårad.
Men mest av allt chockad hur någon kan skriva så till mig, jag som verkligen gör   A L L T för att det ska bli ok.
Jag orkar inte skriva ut allt för mycket, då jag inte vill hänga ut någon så här, men denna människa gjorde mig så fruktansvärt besviken i dag. Det trodde jag inte om henne.
Men är det så man ska bete sig så är det ok med mig.

Jag tror jag har en aning om varför jag fick det här mailet, och egentligen tror jag inte det är vad det ska verka vara.

Nej, det här hjälper inte mycket till, att sitta här och skriva i gåtor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0