Endast Tomten är vaken

& jag då.
Om inte denna hosta tar livet av mig, så tar jag det själv.
Bad J att slå ihjäl mig i dag för att jag var så trött att jag ville gråta och less på att hosta.
Men då var jag tvungen att slå ihjäl han också sa han, för han hade feber och ont överallt.
Smart som jag är sa jag då att han fick slå ihjäl mig först, annars har ju jag ingen som slå ihjäl mig om jag slagit ihjäl han, så får den stackarn leva.
Avundsjuk på hundarna som har sovorgie i sina bäddar... Det har ju då faktiskt gått lite väl långt om man är avundsjuk på sina hundar.

Snart är det dags att göra ett försök till att sova, vilket den senaste tiden har innebärt att jag ligger och hostar i sängen till 6-7 tiden på morgonen. JIPPI så roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0