En sak jag gillar

Nu ska jag avslöja en sak jag gillar.
Laga mat.
Och helst att prova på något nytt som man inte ätit förut.

I dag har vi varit hos A & C och badat i poolen. Snacka om skönt, en sådan skulle man ha själv.

Men nu presenterar jag min och J´s underbart god middag.


Romansallad


Hackad och klar


Hemmagjorda krutonger dvs grekiskt lantbröd stekt i olivolja och lite vitlök




Romansallad, grovt riven parmesanost och krutonger


På med lite ceasardressing


Toppa med lite knaperstekt bacon och på grillen grillad kycklingfilé


Voila! Min middag, en ceasarsallag med en cola zero och grekiskt lantbröd till.

Nu ska jag hoppa i duschen och sen kommer A hit så vi ska bara titta film i kväll.
Hoppas ni ätit god middag i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0