Bloggvärlden är gravid

Ja, nu kanske många kan ana vilken/vilka bloggar jag brukar kika i.
Och det värsta av allt är, att folk hejjar på och vill ha "en liten kopia" av denna bloggare.
Hur kan man ens skriva så till en som är 15 om man inte är 15 själv?!??! Nej, för fan. Hoppas hellre att hon har en klamydiainfektion eller gonorre, eller något helt annat och slipper ta vuxna jobbiga beslut i sitt unga liv.

Nu över till mitt viktiga liv.
Jag har köpt fyra nya koppel till hundarna av retrivermodell. Rånade sparbössan då bankomaten inte funkar nere i byn.
Ett rosa, ett ljuslila, ett till svart och ett brunt. Shit, vad snygga tjejerna kommer att bli!

Jag är sur på J. Han säger fortfarande att han vägrar följa med i morgon. Jävla skit gubbe. Men jag kommer hosta extra högt i morgon när jag ska upp och då kanske han har sovit på saken. Eller så gnäller jag helt enkelt tills han ger med sig.

Nu ska jag läsa lite mer bloggar utan att ge mig till känna och det skulle jag aldrig gjort i detta fall heller om jag inte läst kommentarerna till den. Man måste ju ha koll på hur 15-åringarna har det i dag, gammal som man är.

Kommentarer
Postat av: sara

nej men jag vet inte vilken blogg du menar. Berätta :D hehe. (jag är ju verkligen inte nyfiken av mej, absolut inte ;))

2009-07-13 @ 10:05:27
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0