Billiga Flygbiljetter

Hej i natten!

Sitter å försöker finna flygbiljetter till hyffsade priser. Jag har hittat ett flygbolag, AirBerlin, som flyger billigt, men tyvärr inte dit jag ska. Eller, rättare sagt så flyger de till det ena stället jag ska, men inte till det andra. Så kolla där om ni ska flyga inom Europa, kanske de flyger dit ni ska?

Jag kommer bli en berest kvinna detta år. Tror aldrig jag kommer att åka utanför Sveriges gränser så många gånger som jag gjort och kommer att göra detta år. Fast hur bra är inte det? Jag har rest alldeles för lite i mitt liv.
Och ändå älskar jag det. Se nya platser och seder. Och människor kan verkligen med det där att vara trevlig i vissa länder. Man blir helt ödmjuk när man kommer hem.

Som när jag var till Tjeckien. Vilka härligt underbara människor jag hade äran att träffa. Givmilda, trevliga och gästvänliga. Hoppas på att resa dit snart igen, kanske snarare än man anar. Och som det verkar är man alltid välkommen dit också.
Jag hoppas verkligen att de en dag vill komma hit, så man får ge igen lite för allt de gav mig.

Hade önskat att J hade kunnat resa med mig, och kanske kan han det också! Vi håller tummarna.

Som vanligt väntar jag på spännande mail... Det kommer inte nog många om dagen.

Nähäpp, nu ska jag leta vidare, men det är lite svårt, när man inte vet det exakta datumet ännu. Men har man tittat så har man lite bättre koll. Ni vet, jag är människan med järnkoll på min tillvaro, annars skulle jag inte överleva... Om jag inte fick planera allt i minsta detalj.

Hima ligger här och fiser... Härlig tjej det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0