Bilder från Norrbotten

 
A klipper gräset.


Hima gjorde en del grovarbete hon också. Grävde ett hål i pappas gräsmatta.


Och bet sönder hans buske.


Som annars är rätt tjusig


Min pappas tomt. Vildvuxen och härlig!


I LOVE NORRBOTTEN!


Grusväg över myr


Stora Tallen på Vittikkov. Jag och A försökte gå dit, men gav upp. Mest pga en försvunnen hund.
Men vi har lovat oss själva att nästan gång vi är där, ska vi upp dit.





Solen går upp igen utan att ha varit nere


Det är SÅ vackert!


Ser ni Maffia?






Valtio


Jag och A letade djurliv. Och skam den som ger sig! Det var två, tjur och ko, men den ena stod och tryckte i buskaget.


Valtio, kl. 04.00




Skoterled på sommaren






Stor och Liten är trötta

Så, kära E har skickat bilder som hon fotat på utställningen. Det kommer i morgon.

Var på min andra syster A´s konfirmation i dag. Den var underbart härlig!
När de gick ut ur kyrkan spelades det, på orgel och trumma, Billie Jean med Michael Jackson, det var riktigt häftigt.
Under själva konfan, sjöng de R.Kellys "The Worlds Greatest" och en flicka spelade Titanic låten på piano så man rördes till tårar.

Så, mer bilder i morgon!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0