Någon som hört talas om 69:an?

Så tänker jag presentera min blogg som kommer att handla om livet i min värld och "De Tre Små Grisarna".

Gris nr 1:
"Vår förstfödda och stora kärlek ICE. Den största PrimaDonnan världen skådat. Typiskt terrier, störst, bäst och vackrast. Helt enligt henne själv. Kallas till vardags för Dollan, Dolores, Monica och mammas.
Ice delar motto med mig: Startar Du, så avslutar Jag.
"


Gris nr 2:
"Vår enda son. MOYO är Tjuren Ferdinand upp idagen med en släng av Alfons Åberg-syndrom som egentligen borde vara döpt till Fjant. Misstänker starkt en bokstavsdiagnos. Killen som är störig på ett skönt sätt.
Moyo, swahiliska för Hjärta, och det kunde inte ha passat bättre.
Moyos motto: Jag ska bara...
"


Och slutligen Gris nr 3:
"Italiensk Bulldozer med humör och hjärta som fick pga det namnet MAFFIA. Hon var också störst i kullen och det stora, stolta har hon gemensamt med mig. Väldigt "laddad" och lättstyrd med hjärtat där det ska vara.
Maffias motto: Jag springer inte runt, Jag springer igenom.
"


För att återgå till rubriken.
Var det någon som inte hört talas om 69:an? Här används den rätt frekvent. Även bakåtvänd sked gillas starkt.

Killen till vänster ser ut att vara rätt störig


Och han har 2 tjejer, ingen monogami här inte!

Nu vet jag att alla kommer att vilja köpa vårt golv, men det är icke till salu. Trovärt va? Det är fasiken det rysligaste golv jag skådat, men med en händig karl, lite driv och säkerligen tre hundar i vägen så kommer det snart vara fixat.

Så, nu har jag presenterat bloggen, och jag kommer säkert ha en triljon läsare... Man ska drömma stort!

Så här bor vi!



Ni behöver inte bli avundsjuk på färgen på huset heller, den finns säkert att köpa på ditt närmaste måleri.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Tess

Äntligen!!! Då har ju mitt tjatande gett resultat:) Det vet du att jag natt som dag kommer sitta klistrad här och damn you om du inte har en uppdatering, då jag kikar in:D Saknar dig mest din tok och jag är såå avundsjuk på ditt snygga golvhaha kram

2009-02-06 @ 15:50:29
URL: http://www.123minsida.se/Alfasflock
Postat av: Tess

hm ingen uppdat här inte:) skoja bara ringer ikväll puss

2009-02-07 @ 13:24:44
URL: http://www.123minsida.se/Alfasflock

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0