Snyggt jobbat J!

Så min man är väldigt händig och duktig! Själv är jag mest i vägen, tror jag. Men jag har klippt vaddering tills jag fick skavsår på tummen, då lite duktig måste jag ju vara trots allt.
Imorgon blir det att sy fast så vävda etiketter på nylon band och måla pinnar... Hoppas brodyren är färdig i morgon, så vi kan göra färdig alla selar och skicka i väg dem...

Nu ska jag gå och sova, är vaken alldeles för länge. Jag har fått ledigt från "jobbet" (jag älskar mitt jobb, så jag vill inte ens kalla det för jobb) pga massa tråkig omständigheter. Men på måndag hoppas jag att det är över!


Såna fina etiketter ska jag sy på i morgon!



I morgon måste jag göra något så roligt som att tvätta och städa... Antar att hundarna också vill ge sig ut på en promenad eller ett race efter skoterleden. Vi får väl se.

Peace Out och God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0