Ska sälja min bil

Nu ska skorven säljas... Jag måste erkänna att det tar emot när de ringer och vill använda den som reservdelsbil. What? Han är ju snygg min gamla tysk. Rostig och lustig, men han tar en dit man ska iaf.

Det rings och mailas konstant känns det som. Tänkte att ingen skulle vara intresserad, men det finns tydligen dem som behöver en gammal tysk att ta delar i från, även dem som vill köra den gamla tysken.

I morgon är J också ledig, liksom jag. Så då ska vi mäta i nya bilen för att sätta in hundburar. Sen antar jag att jag måste städa den gamla tysken i fall någon kommer och vill köpa den.

Så jag antar att jag kommer paja dammsugaren om det ska fortsätta vara -20 grader. Mitt på dagen är det hur skönt som helst, kring 12-13 minus. Då passar jag och hundarna på att gå ut.
I dag kändes det bara så skönt att leva! Gick efter skoterleden, solen värmde i ryggen, hundarna rusade och hade sig och det vara bara så härligt. Njutning!

Nu ska jag gå och hämta lite Cola Zero och fortsätta titta runt på sidor!

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0