Och så läste jag några bloggar till...

Vad fan ser alla ut att vara fotomodeller eller wanna-be fotomodeller?!?
Själv ser man ut som en gamla hundbajspåses innehåll... Eller som något hunden tuggat, som vänt och kommit upp igen...
Jag börjar helt klart undra om jag hamnat fel... Är detta en blogg sida för bara modeller eller de som har en önskan om att bli det?
Då flyttar jag härifrån illa kvickt, för då har jag verkligen inget här att göra. 165 cm i strumplästen (om jag står på tå), lite småtjock och har verkligen inte önskan att bli någon modell, om det så ens gällde stor tå-modell.

Nä, bäst att gå och sova så jag får min skönhetssömn, så kanske jag vaknar upp och är lite mer modellik i morgon.
(och colan är slut nu och hunden fiser bakom min rygg)

Uppdatering: WTF! Det står att jag är 19 år i infon. Gött! Hähähähä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0