Margarin överdos och Cola Zero

Hungrig... Det blev jag så här i natt timmen, sov alldeles för gott och länge i morse för att känna mig trött. Däremot hungrig. Och alla som läser detta ställer sig säkert frågan hur fasiken någon kan vara hungrig som käkat 2 kilo blodpalt till middag. Faktum är att det varken blev 2 kilo eller ens 1 kilo. 2 fina fasta paltar var det på min tallrik.

Så nu är jag hungrig. Försökte att inte väcka J genom att slamra för mycket i köket, men lyckades så där halvbra. Ville ha varma mackor... Inget smör, äter aldrig smör förutom till varma mackor, och då tar man vad man haver. Margarin! Jävligt bra för vikt och kropp, men vad gör man? (Och varma mackor överlag är jättebra för vikt och kropp)

Så nu ska jag äta varma mackor med margarin och dricka Cola Zero. Det kanske väger upp varann? I alla fall kan man ju inbilla sig det. Jag skyller på att bakåt-fyllan sitter i än, det kommer väl med åldern att det tar extra lång tid för alkoholen att tunnas ut i blodet.

Och just i kväll fick jag samma känsla som i krogkön i fredags... Satt här och läste bloggar och inser att jag är O L D. Ute. Gammal. Passerat bäst-före datum. Va fan! När hann jag bli så jäkla gammal?!

Shit happens! Alla kommer växa upp och kanske få den där känslan att man istället för att hänga i krogkön skulle ha dragit hem... Men än är jag inte S L U T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0