Jag blir så trött...

Jag blir så trött på alla utgifter! Inga inkomster, bara utgifter känns det som.
Vi verkar ha hamnat i ett stim av otur... Man vill bara ge upp ibland.

I dag har jag endast fått en räkning på endast 4400:- (att det gäller hund kan säkert alla räkna ut).
Sen att bilen är sönder, Moyo ska hjärtundersökas, vi ska till Sthlm på utställning + alla andra trevliga utgifter man får varje månad. Ja, det är trevligt med dessa utgifter.

Det är bara och betala och se glad ut!

Tess: Se och skåda underverket HIMA. Hon är ju alla fall en positiv sak som hänt på senaste.



Peace Out mina bröder och systrar!

Kommentarer
Postat av: Tess

men så söt:) jag blev kär haha Cobra blänger nu surt på mig:D Visst är det kul med utgifter och lika kul är det då man får dom där extra räkningarna:P Hoppas det löser sig kram min vän å hälsa Jimmy å djuren från oss

2009-02-24 @ 08:14:32
URL: http://www.123minsida.se/Alfasflock
Postat av: Sara

Gud va fin hon är :)

2009-02-24 @ 12:19:26
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0