Jag är helt sönder!

Efter att ha avverkat 198 mil på två dagar är min kropp helt paj. Det var visseligen värt varenda minut av resan att hämta det lilla guldkornet.
Huliganerna här hemma är måttligt förtjusta... Eller, ja, Moyo han funkar ju med alla. Ice ville helst bara sitta och se ut som om det var jättesynd om henne. Vad hade vi gjort egentligen?!?
Maffia hon är sitt gamla vanliga Kommandora... Valpar, isccchhhh!

Nu ska gå och äta och titta på TV, bara ta det lugnt en stund... Jag är som sagt helt sönder i kroppen och knoppen.

Kommentarer
Postat av: Tess

jag väntar på en uppdatering samt bild på nya tillskottet:) ringer ikväll puss

2009-02-23 @ 16:39:31
URL: http://www.123minsida.se/Alfasflock

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0