I natt föddes valparna!

I natt föddes ett gäng valpar någonstans i världen och förhoppningsvis ska en av dem bli vår.
Fråga mig inte hur det ska gå, hur det ska bli eller något annat, för det vet jag inte. Det enda jag vet är att det kommer bli kul. Bara att resa ner och hämta det lilla knyttet, ta hem den och bara mysa.

Undra hur många hundar som får plats i vårt lila hus?

Så, inom en snar framtid så kommer det bo en lite större flock i vår villa, men jag kan inte beskriva hur mycket jag ser framemot det. Jag är helt eld och lågor! J är inte lika impad... Men då är allt som vanligt då.
Jag skulle ju få en smärre chock om han började hoppa upp och ner i extas, det är liksom inte hans grej.

Så nu måste det fixas med en massa papper, kolla exakt datum för hämtning, boka biljett, fylla i en massa papper och så vidare...

Och nu ska jag snart iväg och jobba natt, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0