Föreläsning om problemhundar

Ja, det har jag spenderat kvällen till. Och ja, i ärlighetens namn, så får jag ju alltid för mig att varenda en av mina hundar är problemhundar. De alla har ju sina "missar i plantaget". Sen känner jag mig urkass som inte i dag hunnit med att ge alla balansövningar, nosarbete och kontaktarbete! Shit, dagens 24 timmar räcker inte till i mitt liv. Behöver minst 48 timmar på ett dygn.
Jag har faktiskt gjort en del i dag som inte har med hund att göra, men som måste göras, fast det hade ju varit roligare att vara med doggarna.

I morgon missar jag träningen med hundarna IGEN och på lördag också. Man kan ju tycka att ens liv inte är så innehållsrikt att man ska lyckas missa 2 träningar i veckan i 3 veckors tid, men så har det faktiskt varit. Det har varit jobb eller resor eller annat som inte går att rucka på.

I morgon ska lilla Hjärtat på hjärtundersökning. Det är lite spännande. Att ett hjärta av guld tickar där i tvivlar jag inte på, det är mer en kvalitétskontroll om man säger så.

Mammas Hjärta som bäbis


Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Tess

Han är ju bara för söt:) jo jag är osocial, sover nu även på dagarna för att orka vara uppe till 21:00 så att jag då kan gå till sängen för natten. Fy vilken pensionär jag är...provar ringa idag kram

2009-02-25 @ 08:03:53
URL: http://www.123minsida.se/Alfasflock

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0