En driftig liten kvinna

Det ska ju vara jag det!
Och varför då undrar du? Jo, för jag har gjort blodpalt i dag... Och inget annat. Ja, det var ju drivkraft utan dess like.

Nu skäms jag ju nästan! Har jag inte gjort ett skit förutom det? Jo, jag följde med karln ut och tittade på, TITTADE på, när han skottade snö... 

Fast jag har ju hjälpt J´s mamma att bränna en cd-skiva också, det är ju väldigt avancerat när människan ska ha Jerry Williams, Kelly Willis och sånt man knappt hört talas om. Sen att hon döpt alla låter till det hon trodde att de hette gjorde saken säkert enklare. Hört talas om Afro Man med låten Aha? Eller varför inte Back Steels Boys? Med sig hade hon ett kasettband som låtarna fanns på. J´s pappa kallade sig själv disc-jockey... Ja, de är moderna de där 55 åringarna.

Försökte hjälpa henne att hittade passande låtar då vi inte hittade en del. Jag gav henne Alice Deejay, hon valde Tom Jones- Sexbomb och Billy Idol- White Wedding... Smaken är uppenbarligen som baken *S*

Så jag kunde inte falla i paltkoma i dag pga all driftighet.

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0