Blev inge Top Model...

Jag började se, skulle bara sitta vid datorn när det var reklam... Sen började jag fixa med annat och missade hela skiten. Jag och J tog ut Ice och Moyo på promenad -17 grader celsius ute. Maffia, mamma och jag hade redan varit ute en långis när det var ljust och sol i dag, det har gjort henne nöjd och belåten...

Nu sitter jag och försöker hitta D-ringar och O-ringar i olika färger... Det går INTE! Jag blir så less, man googlar och googlar och googlar i förbannelse utan att hitta. Jävla skit.

Uppdatering: Sen att man inte har ett skit tålamod när det gäller datorer gör ju inte saken bättre... Trycker på knappar 72 miljoner gånger och tror att allt ska gå snabbare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0