Bilköp, hundutbildning och hunddreggel

Japp, i dag hämtade vi MIN nya bil. I love it! Den är hur kul och skön att köra som helst, så nu står den ute på gården och glänser, vinröd och fin.
E kallar sin bil för den bleka fransyskan, så då kan ju jag kalla min för den heta amerikanskan. Hehehe...

Hade hittat på värsta klämkäcka raden att skriva som förklaring i min blogg, men så klart så har jag glömt bort det. Gammal, gammal...

Varit på hunduppfödarutbildningen i dag. Och som ni då förstår så är ju alla hundmänniskor där. Ändå satt jag där och störde mig på att jag hade hunddreggel på byxorna. Moyo. Moyo är killen som kommer och torkar av både dreggel och ögonsnor på ens kläder. Glad blir man, då man tror att han vill vara gosig, tills man ser en lång rand av dreggel på ena byxbenet.


Jag vill bara hälsa till Lille-mans mamma om hon läser här. Väntar på att han ska bli frisk och att vi syns snart. Skickar ett gäng styrke kramar till er!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Tess

haha jepp ibland funderar jag på om man är deras privata betjänt och haklapp. Cobran dregglar oxå å kletar diverse snusk på mig. Hoppas ni har det bra kram kram

2009-02-10 @ 09:01:16
URL: http://www.123minsida.se/Alfasflock

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0