Bilen är trasig och jobbet slut.

Vilken UNDERBAR Alla Hjärtans Dag.... I dag har jag och J varit förlovade i 4 år. Vi sålde min tysk vid 12.00 tiden på förmiddagen. Vid kl 21.00 hade J sönder min nya bil.
Fick ett mail att jag fick pengar en månad från jobbet, sen blev jag uppsagd om det inte blev någon förändring.

Så jag sitter här, halvt grinfärdig, och hoppas och önskar att denna dag är en jävla stor mardröm.

Jag har ett sånt jävla oflyt så det inte bara finns...

Så, fin fin Alla Hjärtans Dag har det varit. Jag lär ju inte glömma den i första taget.
Romantisk var den också, åt uppvärmd fläskpannkaka och satt ensam i 4 timmar först medans J var i garaget och pajjade min bil. Sen sittandes i 5 timmar med J´s mamma.

Så nu är vi hemma, jag har inte ens tagit av mig ytterkläderna då det är svinkallt, sen ska jag duscha, sova och önska att jag vaknar upp i morgon och min nya heta amerikanska står ute på gården, Tysken är inte såld och jobbet är som vanligt.

Men hej, Welcome to Tina-Land...

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Sara

Alvin mår ju bättre nu, så de ser ju lovande ut. Så inte behöver du vara grinfärdig. Inte ännu i alla fall ;)

2009-02-16 @ 21:20:29
URL: http://www.laceup.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0