Besök hos systeryster och ny vovve!

I morgon åker jag och lillasyster-yngst ner till lillasyster-äldst och sover över en natt.
Ska bli kul att se hur de bor nu, snacka lite skit och göra en visit på Dollar kanske... Och så klart träffa lilla E & F.

Tidigt tidigt på fredag morgon beger vi oss till mörkaste Småland. Endast 89 mil lång väg för oss att köra.... Men vi får bo 4-stjärnigt en natt med inomhuspool, bubbelpool och ångbastu. Passa på att äta ute, kolla lite på Växjö och sova gott en natt.

Sen hämtar vi vår nya bäbis, 8 månader. Hon ska bli vår nya stjärna!

Vänder hem på lördag förmiddag och räknar med att vara hemma på lördag natt... Det blir en häftig, men rolig helg hoppas jag.

Mest nervös är jag för att själv köra genom Sthlm, men det går väl också för en norrlänning *S*

Nu ska jag i väg och jobba natt.

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Emily

Menne så roligt! Lycka till! Vi tänker på er ;)

Hör av er när du hämtat henne, så får jag veta allt - är så nyfiken! :D

Trevlig resa!

KRAMAR

2009-02-19 @ 11:16:25
URL: http://karmanjaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0