Äntligen kom banden till selarna!

Som vi har hökat vid postlådan varje morgon och inga band har kommit. Men så i dag, ett stort fint packet med 50 m 50 mm´s nylonband! Och 10 m 20 mm´s band. Så nu har J suttit hela eftermiddagen och sytt på selarna.
Vi har fått flytta leveransdatum 2 gånger redan, det känns fan inge kul. Så nu är det inlämnat på brodyr också... Så J kommer att få sy som en tok i veckan, tur att han är duktig. Jag är mest i vägen...

Nu början Top Model, och det kan man ju bara inte missa... Återkommer senare.

Tess: Jag SKA sy en sele till dig, en cerise en... Det har bara lite tid. Sen måste du ju så klart ha brodyr på!

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Tess

äntligen som ni har väntat:) ja va kul, idag har jag oxå svullat sdemla tills jag så ett kort där jag var gigantisk..det roliga är att man på detta kort var 4 kg lättare än nu:P

2009-02-10 @ 20:41:04
URL: http://www.123minsida.se/Alfasflock

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0