The Rain is Falling on my...

Ute smattrar regnet. Alla sover utom jag, som är rätt skönt. Skönt med sin egna lilla stund.
Sen törs jag inte säga hur länge jag sov i dag. Det kan ju vara orsaken till att jag inte känner mig trött.

Släcker törsten med en Xider. Nästa veckan börjar jag jobba lite igen. Så det gäller att passa på.

I morgon väntar en tripp in till stan för att betala repet av min bil. Det är inte lika roligt.
Ska någon annan dag berätta om Blocket försäkringen min. Det är en roligt berättelse om när jag ringer IF och får min pappas humör. Det är nasty shit.

Kärleken. Min fina kärlek. Just nu är det mycket rosa moln. Av någon anledning.
Det är skönt, jävligt skönt.
Och just nu känns det som han är min för resten av livet. Kommit till någon insikt kanske?

Jaja. För smörigt.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0