Snusk, Sex & Snoppar

Jag ska inte skriva om snusk, sex eller snoppar. Egentligen.
Men eftersom kära Emily tyckte att romaren på bilden i mitt förra inlägg inte hade något att komma med, så känner jag att jag måste försvara Michelangelos David.
Nej. Det är inte slak de gör sig.
David hade säkert en monster-snopp när den väl är i gång. Det får vi aldrig veta, utan kan bara spekulera.

Så till Davids försvar så säger jag att det är så. David med monster-snoppen.

Så. Slut pratat om snusk.

Edit: J´s snopp har inget med Davids snopp att göra. Jag valde bara en naken bild för att förtydliga att J varit naken.
Sen kan ju ni spekulera om den. Haha.


Närbild på paketet.
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0