SMS

Fick ett sms av J nyss:
"Tja Bruden va ska du göra i kväll".

Ja, just nu sitter jag och håller på att svälta ihjäl för att det är han som ska laga maten i dag.

Jag rabblade upp allt som jag gjort i dag och avslutade mitt svar med: "Jag tror jag förtjänar att sitta i soffan i kväll. Föresten vad ska du göra i kväll"?

Nu fick jag svar:
"Det är det jag vet inte".

Vad är det som är det? Fattar ingenting.
Sen uppskattas ju punkter och kommatecken. Fast sånt tjaffs skiter J i, det har han sagt när jag frågat.

Mycket mystiska sms kan man få av han. Ibland får man läsa dem 3-4 gånger för att fatta vad han menar.
Men det är ju det som är charmen med han. Han har i alla fall kommit upp sig i livet angående sms. Förut fick man bara svar som ja och nej. Möjligtvis ett kanske ibland. Eller smilegubbar.

I går fick jag tom ett sms där det stod: Du är så het.
Han vet hur man skaffar sig en lugn kväll den där grabben.

Eller oftast får jag sms som: Sur Tina :-P Skärp dig.
Eller varför inte: Surkäring :-P

Den lipande smilegubben är för att försöka lätta upp sms:en lite.

Nu kommer han snart in genom dörren.
Dags att ställa sig i köket mannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0