Sitter på nålar.

Som vanligt sitter jag på nålar när det gäller hundarnas HD resultat. Jag kollar in på SKK 15 gånger om dagen, minst.
Som att de skulle vara färdiga på 2 dagar?
Inte nog med det så har jag även ringt dit för att fråga ungefär hur länge det tar innan resultatet kommer.
Nästa gång får J fara.
Jag är orolig. Tänk om det inte blir bra? Va fan gör man då?

Nu väntas mannen hem snart och han ska göra pannkakor åt mig. Sedan ska vi gå ut och lägga lite spår.

Sedan håller jag på med ett helt sjukt projekt, det är bara jag som kan komma på att göra något sådant.
Jag är sjuk. Bara att inse.

HAJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Barbie

Sluta Fundera, de blir inte bättre av de!!



Kajsa

2009-08-27 @ 00:38:11
URL: http://witasp.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0