Säng snack.

I går gick jag, hör och häpna, i säng MED J.
Så ligger vi där och småpratar och sedan blir vi tyst. Plötsligt säger J.

J: Jag ska ta ledigt från jobbet i två veckor när du börjar jobba och väcka dig mitt i natten.

T:
Va?! Varför det?

J:
Så gör ju du med mig. Väcker mig med dina iskalla händer.

T:
Åh, jag ville ju bara hålla om dig. Se, du tycker inte om mig.

J:
Hahahaha. Jo. Men vad hade du gjort med dem? Hade du spolat dem under iskallt vatten? Hade du varit utomhus?

T:
Nej. Jag hade bara suttit framför datorn. Du vet att jag har kalla händer jämt. Men när vi träffades var det minsann inget gnäll. Då fick jag hålla mina iskalla fötter på dig, du sa bara iiiiiiii, ett tag.

J:
Jag hade ju fått frostskador.

T:
Lägg av. Du är en tönt.

J:
God natt.

Och appropå sova. Vaknade när J for på jobbet 05.50. Kände mig pigg. Låg i sängen. Kastade ner Ice 4 gånger från sängen.
Alltså den där hunden. Jag vet inte vad hon fått för sig, men direkt hon tror att vi sover så hoppar hon upp i sängen.

Sms:ade J och sa att hon numer skulle portas från sovrummet.

Nu ska jag äta något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0