Samtal från Läkaren.

Ja, det var ju givande samtal. Inte nog med att han ringde och väckte mig, så hade han inget vettigt att säga.
Jag kan säga så här. Jag gnäller inte i onödan. Det orkar jag inte. Jag uthärdar. Men inte längre.
Han tyckte att jag kunde ta Pronaxen. 5 gånger om dagen. Jaha? Vad nyttigt och fint att göra varje månad i flera dagar?
Inget har ju hjälpt, förutom när jag tagit receptbelagda smärtstillande så jag smällt av.

Sen erbjöd han mig motvilligt att ta kontakt med någon som gjorde gynundersökningar. JA TACK!

Det är väl det minsta de kan göra. För så trevligt är det inte med dessa undersökningar att jag tackar ja med glädje.

Nu ska jag ut med hundarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0