NU. Lugnat ner mig.

Så. Tagit 42 miljoner lugna andetag. Sovit. Vaknat mitt i natten och kommer nog ha rätt svårt att somna om.

Tittat tv. Ätit godis. Glömt äta middag. Varit ute med hundarna i skogen och traskat.

En lugn och skön söndag med andra ord.

Åh! Jag vill att det ska bli typ nästa vecka nu! Tack. Kan denna vecka inte bara springa i väg och så blir det nästa?
Jag har massa spännade som borde vara på ingång då. Så det ser vi framemot. Inte bara dåligt kan man säga.

Så. Jag hade en jävligt dålig dag. Det måste man väl få ha, inte sant? Min var djävulsk dålig, men det hör inte hit.

Mamsegullan ringde och frågade om vi ville komma på paltmiddag på torsdag. Jag jobbar natt då, men vem kan tacka nej till palt? Inte jag i alla fall.

I morgon (i dag måndag) börjar hunduppfödarutbildningen igen. Det ska bli trevligt. Jag känner en aning stress inför att jag ska i väg och jobba natt sen och vill inte komma för sent.
Men jag har insett att det bästa är att ringa i förväg och säga till om det. Jag antar att det kan lätt bli mycket surr när vi inte träffats på hela sommaren (eller några har man träffat på några utställningar).

I dag går även anmälan till Sundsvall ut. Jag kan inte fara. Kanske jag skulle kunna, men som sagt, det vet jag först om en vecka och då är det försent.
Nåväl, vi får missa en, det kan inte hjälpas.

Nu ska jag läsa vidare här i natten.
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0